Memòria anual 2018

Volem compartir amb tots i totes els resultats d’un any de treball, projectes i activitats de sensibilització a Sam-Sam i a casa nostra. Tot està recollit en aquesta memòria 2018.

Uns resultats que es deuen a la col·laboració de socis i sòcies i persones que col·laboren amb la nostra entitat.  Volem destacar la gran tasca de la contrapart al Senegal: Regina, Ferran, Escola de Kalasans, Centre Femení, joves i la comunitat del barri de Sam- Sam 3 que amb la seva implicació han fet possible aquest resultats.

Els nostres projectes i actuacions estan situats al Senegal, en especial al barri de Sam –Sam3 ( Dakar). Els sectors d’actuació són: Aigua i Sanejament, Agricultura, Dones, Educació i Salut. Com hem dit anteriorment la gran part dels projectes es duen a terme a Sam –Sam3 volem afavorir la permanència de les famílies en aquest barri, que no hagin de desplaçar-se, respectant les seves cultures i mitjans de vida locals amb l’ objectiu de contribuir a la millora del barri i perquè les persones hi puguin viure amb dignitat.

En aquesta memòria 2018 presentem l’estat de comptes, la transparència i el treball dut a terme que ha contribuït a millorar la vida de la comunitat, i d’algunes famílies. Aprofitem per agrair als socis i sòcies i persones col·laboradores el vostre suport, i demanar-vos la continuïtat amb el vostre compromís per aconseguir un món mes just.

Memòria anual

Aquí podeu veure i descarregar la memòrial anual del 2018.

abril 2024
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg